Re: Zmniejszanie partycji w Windows 7

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 17:43:22 MET DST

"Animka" napisała:

> Naczytałam się tutaj o tym, że mam za dużą partycję C:.

Niestety, zawsze się znajdą jacyś nawiedzeni, którzy swoje "wydajemisię"
głoszą w formie prawdy objawionej, nie zważając na obecność kobiet, dzieci i
starców :-/

> Jak to przesunąć na partycję D:, albo z powrotem na partycję C:?

Zabierz tej partycji literkę i zapomnij o niej. Tak będzie najbezpieczniej.
A jak Ci się zrobi za ciasno na C:, to wtedy dopiero zaczniemy kombinować,
jak to skleić z powrotem.

JoteR