Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 12:53:16 MET DST

Proces Marek <brak@email.com> zwrócił błąd:

> P.S.
> Może trochę OT. Czy nadal ten program zastępuje wszelkie ikonki plików
> graficznych symbolem rozjechanego psa ociekającego krwią? Przyznam się, że
> głównie z powodu tego skojarzenia odpuściłem sobie program. :-D

Pocieszę Cię, to jest rozjechany kot. Psiarze powinni być zadowoleni ;)
I on nie jest ociekający krwią, po prostu czerwony.

Co do ikon:
Options/Properties/Extensions/Miscellaneous
Tam możesz wybrać "Different icon for each file format". Trzeba mieć
plugina (wszystkie pluginy są instalowane z jednej paczki).

--
Saiko Kila
"What happened to the squirrels?"