Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 12:56:40 MET DST

W dniu 2010-06-09 06:12, Jacek pisze:

> Jednak ani Ty, ani Piotr M nie wiecie, co daje moje rozwiazanie.
> Ano daje to, ze przywrocenie systemu nie powoduje utraty ani jednego bajta
> danych takich jak Skype, GG i inne dane, ktore to programy trzymaja
> domyslnie na C:\Users\Uzytkownik\AppData.

Z jednej strony to fajnie, ale ja ważne "rzeczy" trzymam na partycji D w
takim specjalnym folderze. Folder np.Dokumenty może dla mnie nie istnieć.
Mam tu też w razie czego potrzebne pliki do przywrócenia Opery i
Thunderbirda, a ustawienia i pliki GG i Tlen'a mogę sobie importować z
serwera.
Nie chcę, żeby mi Windows ingerował w D, czyli drugą partycję.

--
animka