Re: Antyspyware Soft - nie dziaa IE6 i Chrome

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 22:24:59 MET DST

Użytkownik "Uni" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hum7mm$ag7$2@inews.gazeta.pl...
> Ano zainstalował mi się nieopatrznie Antypyware Soft - wszystko mi

Hmm... na pewno to jest antyspyware, jakby sugerowała nazwa?

> blokował, uruchamianie menagera zadań też - nie mogłem go wyłączyć,
> ale w końcu dałem mu radę z tym wyłączeniem, ukryta instalacja jednak
> pozostała na dysku. Z "efektów" ubocznych nie działałają mi
> przeglądarki : IE6 i Chrome. Na IE6 powinna pomóc instalacja IE8 bo

Pewnie popadały przypisania linków html do wywołania danej przeglądarki,
z Interniet Explodera zrobiłbym tak: Narzędzia, Opcje Internetowe,
zakładka Zaawansowane, w sekcji na dole jest przycisk Resetuj, zapyta,
czy napewno, potwierdzam, zatwierdzam, zamykam IE, to wsio. Teraz spod
dowolnej przeglądarki czynię ją domyślną, to linki się powinny
przepisać. Czy u Ciebie zadziała, nie wiem, raz to miałem, (czasem lubię
sie brzydko bawić systemem) pomogło.

> ją mam, ale Chroma - hmmm..... odinstalowałem, wyciąłem wszystkie
> cookies w systemie, nowa instalacja Chrom'a ... i też nie działa.

Jeśli to ie przypisania linków, to znaczy, że siedzi ci jakiś farfocel
(z niemieckiego - kłak z cipy)... zalecam pełen skan antywirusem i
antyspyware, np. do spółki darmowy Avast (wersję 5 dużo łatwiej sie
rejestruje) i Lavasoft Ad-Aware.

> Na razie używam Firefox żeby zaradzić sytuacji, ale inni chcą Chrom'a.
> Czy możecie mi coś pomóc ?.

Upewnij się, że ci żaden babol nie siedzi w systemie - ja jestem tego
niemal pewien - patrzÄ…c na objawy. Wypieprz go jak najszybciej. Bo im
dłużej żeruje, tym trudniej będzie posprzątać jego bobki, jak nasra po
programach i bibliotekach, a nie daj Bóg, uszkodzi jakieś dane. U
klientki prawie miesiąc się dymałem ze skutkami trojana "XP Antivirus
2008", wyjątkowo upierdliwe gówno, menda fałszywa (trojan, nie
klientka).

--
((*))
((+))