Re: ostatnio logowany użytkownik do domeny

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 19:24:06 MET DST

In news:hul6hc$k4n$1@news.onet.pl,
*Krzysztof W.* <cysio123@interia.pl> typed:
> Vista Business, logowanie do domeny na serwerze 2003. Po reinstalacji
> systemu pojawia mi się podczas logowania użytkownika nazwa ostatniego
> logowanego uzytkownika i przełącz użytkownika zamiast domyslnego okna
> logowania. Troszkę to denerwuje, bo na stacji pracuje kilku różnych
> użytkowników. Gdzie to się przestawia?

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\System
dodaj lub zmień wartość dword "DontDisplayLastUserName"= zmień z "0" na "1"
Wyloguj
lub uruchom secpol.msc / Zasady lokalne / Opcje zabezpieczeń/ Logowanie
interakcyjne / włącz
"Logowanie interakcyjne: nie wymagaj naciśnięcia klawiszy CTRL+ALT+DEL".
"Logowanie interakcyjne: nie wyświetlaj nazwy ostatniego użytkownika"