[Win7] Najlepszy driver do bluetootha USB

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 22:14:48 MET DST

Witam.

Czy może ktoś polecić jakiś najlepszy i sprawdzony driver tak, aby
bezproblemowo chodził kupiony bluetooth USB? Dostałem taki malutki co
prawie nic nie wystaje z portu, nie jest opisany, marka czy coś. Chodzić
ma w nowym lapku Asus bo niestety jakimś nieporozumieniem nie mają
seryjnie montowanego.

Kiedyś dawno kilka lat temu do lapka i XP miałem jakiś bluesoleil, ale
były z nim jakieś problemy, nie rozgryzłem tego, coś się tam robiło i
nie pamiętam o co chodziło.

Póki co, nie chcę go wkładać aby system go wykrył i coś z automatu
zainstalował. Nie chcę na razie też instalować tego bluesolei i śmiecić
w systemie, bo nie wiem co lepsze i wolę zapytać Was :) Dzięki.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?