Re: Instalacja Java na XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 10:04:17 MET DST

Dnia Fri, 4 Jun 2010 20:52:24 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> Przed reinstalacją javy należy usunąć stare dll'ki, a w szczególności
> msjava.dll javacypt.dll, javaprxy.dll, javart.dll, javaee.dll, jit.dll itd..
> (jeśli chcesz wiedzieć więcej jakie pliki wchodzą w skład javy, zagladnij
> do pliku. msjava.inf), bez usuniecia tych plików reinstalka maszyny
> wirtualnej nie ma sensu.

Piotrze, już w pierwszym poście wspominałem że przeskanowałem komp pod
kątem obecności jakichkolwiek plików lub katalogów z stringiem java i jre1
w nazwie i wszystkie usunąłem. Zatem rada żebym je usunął jest mocno
spóźniona :)
Podsumuję:
1. Nie mam w kompie żadnych plików z java lub jre1 w nazwie (oprócz
instalki javy)
2. W rejestrze nie ma żadnych (oprócz 3 wymienionych w pierwszym poście,
niemożliwych do usunięcia, w System/Enum/Root/LEGACY-JAVAQUICKSTARTSERVICE)
kluczy z stringiem java lub jre1.
3. programy do odinstalowywania javy nie stwierdzają jej obecności (mowa tu
o JavaRe i MS Windows install clean up.
4. Zapuszczona w takim czystym stanie instalka javy po chwili daje
komunikat że nie można odinstalować starej wersji.
5. jakby to była prosta sprawa to bym nie skrobał na grupę :)

--
Jacek