Re: Instalacja Java na XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 04 Jun 2010 - 17:45:24 MET DST

Dnia Fri, 04 Jun 2010 17:18:35 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> Próbowałeś użyć JavaRa?

Zassałem i spróbowałem. Nic nie wykrył a próba zainstalowania jawy dalej
kończy się komunikatem o niemożności usunięcia starej wersji :)
Zresztą, jak mógłby coś znaleźć skoro cały rejestr jest przejrzany ręcznie?
:) (z wyj. tych tajemniczych kluczy o których wspominałem wcześniej i które
nie dają się usunąć). Moze tu tkwi problem?

--
Jacek