Re: Instalacja Java na XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 19:42:00 MET DST

In news:1q5vo7xm7ed2h.ks4ynka8073r.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmacwytnij@o2.pl> typed:

> Nie widzę związku z moim problemem. Tam radzisz komuś komu nie che się
> otwierać alpet javy w IE a mnie instalowana java melduje że nie może
> odinstalować starej wersji. Instalka skądś odczytuje informację o
> istnieniu starej instalacji (której fizycznie w kompie juz nie ma). Zapis
> zapewne istnieje w rejestrze tylko nie umiem go znaleźć.

A zerknij tu (VM Java Microsoft):
- usunąć folder java (domyślnie znajduje się on na partycji systemowej),
- usunąć pliki java.PNF z katalogu C:\Windows\Inf,
- usunąć aplikacje jview.exe i wjview.exe z C:\Windows\System32,
oraz dokonać odpowiedniej modyfikacji w Rejestrze, a konkretnie - usunąć
klucze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Java_VM
oraz
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\InternetExplorer\
AdvancedOptions\JAVA_VM
Po usunięciu maszyny możesz spokojnie zainstalować nowszą jej wersję.
http://java.com/pl/download/help/solaris_install.xml