Re: Jak odzyskać dokument?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 14:22:35 MET DST

Dnia Thu, 3 Jun 2010 13:10:28 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Jak zamknął Worda to tych plików już tam nie ma...

W Word 2010 nawet niezapisane pliki i tak są umieszczane w folderze
c:\Users\...\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFiles, i nie znikają
:-). Natomiast jak z tym jest w Word 2007 - nie pamiętam, chwilowo nie
mam do niego dostępu. Ale z całą pewnością da się takie pliki wydłubać z
któregoś z folderów z plikami tymczasowymi. Trzeba tylko użyć do tego
jakiegoś programu typu Undelete, no i nie szukać plików .doc, tylko
plików tymczasowych o zbliżonej dacie utworzenia. Kiedyś już to robiłem,
z sukcesem.

Tak BTW - do Total Commandera istnieje wtyczka Back2Life4TC, która także
w wersji niezarejestrowanej umożliwia odzyskiwanie plików praktycznie
bez żadnych ograniczeń funkcjonalnych. Zaletą połączenia TC z tą wtyczką
jest to, że nie trzeba bez potrzeby skanować całego dysku, a jedynie
konkretny wybrany folder, co jest o wiele szybsze.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/