Re: Jak odzyskać dokument?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 13:02:02 MET DST

"Bg" <javne_efekty@poczta.onet.pl> wrote in message
news:60b5.00000629.4c075955@newsgate.onet.pl...
> Pisałem przez kilka godzin do późna w nocy dokument w Wordzie. Na koniec
> zmęczony
> nacisnąłem krzyżyk zamknięcia okna i na pytanie Worda czy zapisać
> nacisnąłem
> bezwiednie Nie.
> Jak jest możliwość odzyskania pracy? Czy na dysku mimo wszystko został
> jakiś jej
> ślad?
> W opcjach jest ustawienie zapisywania co 10 min.
> (Windows xp prof., Word 2007).

Domyslnie co 10 minut dane laduja do (mam ang system):

c:\documents and settings\_nazwa_uzytkownika_\application
data\microsoft\word

ew.

c:\documents and settings\_nazwa_uzytkownika_\local settings\temp

Szukaj plikow wrd*.tmp i *.wbk. Problem w tym, ze word zapisuje to w
przypadku awarii zasilania, wiec spora szansa ze po zamknieciu niczego juz
tam nie bedzie (czysci tempa). Jesli tak, wylacz komputer natychmiast,
podlacz dysk do innego komputera i przeszukaj jakims narzedziem do
odzyskiwania usunietych plikow, jest szansa ze sie uchowaly.

Pozdrawiam
Kamil