Re: Win 7 Czy da sie tak skonfigurowac pasek?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Mon 31 May 2010 - 12:46:52 MET DST

Dnia Mon, 31 May 2010 10:57:50 +0100, kamil napisał(a):

> Otworz kilka kopii np. notatnika (Worda, czegokolwiek), wklep w nich dla
> ulatwienia 1, 2, 3, 4... itd.
>
> Zminimalizuj wszystko (WIN+D), teraz CTRL + Klik na ikonie programu.
> Zminimalizuj okienko i znow CTRL+ klik na ikonie programu. Minimalizowales
> 4, z CTRL otworzy sie 3. Zminimalizuj 3, kliknieciem z CTRL otworzy sie 2.

U mnie zupełnie inaczej. :-o Czy to oznacza, że gdzieś ta funkcja jest
konfigurowalna? A może wersja Windows? Ja mam W7 PL Pro x64. Jakiej
używasz?

Otworzyłem sobie 4 notatniki i w każdym z nich napisałem odpowiednio n1, n2
itd po to abym wiedział który jest który. Zminimalizowałem wszystkie.
Kliknąłem na notatnik na pasku - otworzyła się lista. Kliknąłem jakiś ze
środka - otworzył się n2. Minimalizuję go, klikam z Ctrl na ikonce
notatnika, otwiera się znów n2. Parę razy to zrobiłem - zawsze n2.

Jeszcze jeden eksperyment - przywróciłem wszystkie i kolejno
minimalizowałem. Ctrl + click - otwiera ostatnio zminimalizowany.

Czyli działa u mnie intuicyjnie. Gdy np piszę sobie email i mam otwarty
jakieś inne w tle a muszę zerknąć na pulpit - minimalizuję wszystko np. Win
+ M a potem albo wszystko przywracam Win + Shift + M albo minimalizuję
wszystko z wyjątkiem okna, w którym piszę Win + Home, albo przywracam
email, który miałem na topie poprzez Ctrl + Click na ikonce programu
pocztowego. Zawsze ten, który był na topie pojawi się wtedy: żaden inny.

> Teraz trzymaj CTRL i klikaj w ten notatnik do znudzenia, a zobaczysz ze ta
> funkcja sluzy przede wszystkim przelaczaniu po kolei pomiedzy oknami (i to
> do tego od ostatniego do pierwszego). To samo z oknami Firefoxa itd.

Tak, to wiem. Jak dla mnie trochę bezużyteczne bo programy jakich używam
zwykle mają od tego zakładki i zawsze trafiam w odpowiednią zamiast kolejno
przełączać je aż trafię w to co chcę.