Re: dusze sie XP HOME

Autor: Vituniu <vituniu_at_gmail.com>
Data: Sat 29 May 2010 - 13:56:12 MET DST

On 29 Maj, 13:08, "Remek" <rem...@tlen.pl> wrote:

> Moim lepszym sposobem jest nie korzystanie z bezsensownych porad. Zamiast
> się nadymać mógłbyś się odnieść do meritum np. do zapychania RAMu tempami.

Prosze bardzo:

eee 901 to sprzecik do sprawdzenia poczty, posurfowania po sieci i
marnowania czasu na GG a nie stacja robocza.

Jego wada jest nienajszybszy dysk SSD na system, ktory w dodatku przy
zapisie losowym dostaje prawdziwej czkawki (troche pomaga FlashFire,
polecam).

Jednak majac w tej maszynce 2GiB RAM (minus bufor grafiki) mozna
spokojnie zarowno wylaczyc swap/page file jak i poswiecic 100-200 MB
na ram dysk.

Przy normalnej pracy (FireFox z kilkoma zakldkami, Skype, Miranda,
Picasa (i kilkunasto-megowe RAWy), MS Works i pracujaca w tle Avira)
nie zdazylo mi sie jeszcze, zeby RAMu zabraklo.

Za to skonczyly sie wnerwiajace "przyciecia" systemu. Calosc dziala
zauwazalnie szybciej i "milej dla oka".

Aha - odpowiadajac jeszcze watkotworcy: u mnie, po pol roku normalnej
pracy, katalog Windows zajmuje (nomen omen) 666 MB. Win XP, SP3 +
latki, sterowniki od Asusa i takie tam...

> Czasmi spotyka się na grupach takie rady wyglądające na baaardzo mądre np.
> utworzenie swapa w RAMie. Minimalna wiedza i logiczne myślenie pozwalają
> odkryć bezsensowność takiego działania.

Chrzanisz.

> Te podane linki i Twoje rady są z tego gatunku.

Wiesz lepiej - rob po swojemu. Nikt Ci nie broni.

Z mojej strony EOT.

Vituniu.