Re: Podglądanie przez kamerkę :)

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Thu 27 May 2010 - 19:13:35 MET DST

Piotr M log(in):
> Witam.
> Już raczej większość laptopów ma wbudowaną kamerkę, ktoś słyszał o
> podglądaniu?
> Nie żebym sam chciał :) ale być może ktoś podgląda mnie :)
> Jakie jest ryzyko że Windows to umożliwi i jak się zabezpieczyć?

http://www.msnbc.msn.com/id/26973295/
http://www.gainesville.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080801/NEWS/621793549

http://www.appleinsider.com/articles/08/03/26/apples_patent_for_an_lcd_display_that_also_takes_photos_video.html
http://www.appleinsider.com/articles/09/01/08/apple_files_patent_for_camera_hidden_behind_display.html

1. Windows tego nie umożliwia! Zazwyczaj umożliwia to właściciel(ka) albo
program-szkodnik.
2. Przy mniej albo więcej paranoicznym skonfigurowaniu PC lub lap
(uprawnienia, zapora+antywirus) + ruchoma przesłona na cam IMHO ryzyko <=0
:-)

--
(JK) Przed kamerą właśnie zmieniłem się! Tak się zmieniłem, że teraz
znikam...!