XP SP3 + skaner Mustek 1200UB

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 15:00:40 MET DST

Ma może ktoś taki archiwalny skaner (USB, bez zasilacza)?
Działało mi to pod XP, ale po reinstalacji systemu w ogóle zapalić się lampka
na skanerze.
XP skaner widzi, sterowniki instaluje, urządzenie pojawia się w Menedżerze
urządzeń, ale przy próbie skanowania dostaję komunikat "Skaner nie podłączony".

Instalowałem stery pod XP, pod Win2000 z fixemxp i nic.

Może ma to jakiś związek z SP3, ale tego nie wiem :].

No więc czy ktoś zmęczył problem Musteka 1200UB + XP SP3?