Re: Podglądanie przez kamerkę :)

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 12:40:18 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:htlc21$pkd$1@mx1.internetia.pl...
> Witam.
>
> Już raczej większość laptopów ma wbudowaną kamerkę, ktoś słyszał o
> podglądaniu?
> Nie żebym sam chciał :) ale być może ktoś podgląda mnie :)
> Jakie jest ryzyko że Windows to umożliwi i jak się zabezpieczyć?

Windows OOTB nie umożliwia tego, znaczy nie ma żadnych aktywnych mechanizmów
do tego celu, jak np. jakiś media serwer. To trzeba świadomie zainstalować,
uruchomić i podać publice pod jakim adresem występujesz.
Natomiast jeśli Ty pozwalasz sobie na instalowanie programów niewiadomego
pochodzenia, które nie bardzo wiesz co robią, to wszystko możliwe, nie
wiadomo kto patrzy :)
Groźne może być pożyczenie laptopa, kto wie co pożyczający zainstaluje.

--
B.G