Re: Podglądanie przez kamerkę :)

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 27 May 2010 - 11:14:17 MET DST

W dniu 27 maja 2010 11:03, Tomasz Chmielewski pisze:

> Zakleic kamere grubym plastrem.

He he. Trzymam na niej cały czas palucha :)

Bo dziś otwieram lapka ze stanu uśpienia, a tu taki komunikat (dymek) z
GG - Kamera jest gotowa, czy podłączona, już nie pamiętam. Pierwszy raz
takie coś zobaczyłem. Całą noc pracowałem i z tego zmęczenia
podejrzliwiec mi się jakiś włączył :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?