Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 May 2010 - 08:16:00 MET DST

Użytkownik "Remek" <remciu@tlen.pl> napisał:

> ???? Wyrównane do sektorów? Mógłbyś wyjaśnić?
> (...)
> W jakim celu? Co to ma dać? Jeśli braknie RAMu, a nie pozwolisz na
użycie
> swapa, to skutki będą fatalne.
> (...)
> To w celu zajęcia RAMu i spowolnienia komputera?
>
> W ogóle te Twoje rady jakieś dziwne.

Po pierwsze: zamiast zadawac pytania poczytaj zawartosc podanych linkow.
Po drugie: rady nie sa moje. Ja tylko podpatruje ludzi madrzejszych ode
mnie.
Po trzecie: rozumiem, ze masz eee 901 i rozwiazales te problemy w inny,
lepszy sposob.
W takim razie nie omieszkaj sie pochwalic swoja wiedza praktyczna.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
jak tam Divxy'y? "chodza" juz?