Re: "napraw" z lini poleceń

Autor: news..pl <pp_at_ppo.pl>
Data: Tue 25 May 2010 - 12:41:16 MET DST

>Jesli padnie nastepnym razem, sprawdz czy dziala po IP.

Nie działa, właśnie mam problem by go ożywiać z domu bo nie dostaję się po
IP, dostaję się przez inny server i następnie przez zdalny pulpit po innej
karcie w sieci wewnętrznej.
Karta nie ma znaczenia, bo próbowałem zmienić je logicznie i ta wewnętrzna
dalej działa a zewnętrzna od czasu do czasu zwisa niezależnie od fizycznej
lokalizacji.
Na zewnętrznej jest tylko router a potem modem DSL, router w razie kłopotów
będę się starał wyłączyć ale nie sądzę by to on sprawiał kłopoty.
Wpakuję w schedulera to polecenie i będę obserwował czy pomoże.
Piotr