Re: Jak odkręcić doinstalowanie Visty?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 24 May 2010 - 22:36:16 MET DST

In news:4bfadbec$0$2586$65785112@news.neostrada.pl,
*Użytkowniczka* <nie@nie.pl> typed:
> Witam!
>
> Na jednym dysku jest system Windows XP Pro.
> Na drugim (fizycznie) dysku chciałam zainstalować Vistę.
>
> Ta próba się nie udała, ale to w tej chwili jest nieważne.
> Problem polega na tym, że podczas tej próby, prawdopodobnie
> na partycji systemowej dysku z XP powstał zapis, który powoduje,
> że po włączeniu komputera pokazanie się okno:
> MENEDŻER ROZRUCHU SYSTEMU WINDOWS
> Wybierz system operacyjny ....
> do wyboru:
> Wcześniejsza wersja systemu Windows
> Microsoft Windows Vista.

> [...]

Wlacz Windows'a XP.
Umiesc plyte z Windows Vista w CD-ROMie lub w wirtualnym napedzie.
Wejdz w start Uruchom Wpisz:
X:boot\bootsect.exe /nt52 ALL /force
gdzie "X" to litera napedu z Vista.
Restart komputera.. bootmenager Visty zniknie.
lub
Wloz plytke z Windows XP do CD-ROMu restart komputera.
ustaw bootowanie z CD ( F8 ).
Wejdz do konsoli odzyskiwania i wpisz polecenia fixmbr i fixboot.
Restart komputera.. bootmenager Visty zniknie.
Teraz skasuj foldery z Vistą