Re: Win 7 Czy da sie tak skonfigurowac pasek?

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 24 May 2010 - 17:56:11 MET DST

W dniu 24 maja 2010 17:31, Grzegorz Prędki pisze:
> Witam
> Mamy np. taka sytuacje. Otwarta kilka razy przegladarka internetowa
> (moze byc dowolny program). Po najechaniu na ikonke na pasku rozwija mi
> sie okienko z otwartymi przegladarkami w ktorym moge sobie wybrac
> kliknieciem ktora przesunac na wierzch. Da sie tak zrobic zeby klikajac
> na ikonie na pasku otwierala sie odrazu "pierwsza" uruchomiona
> przegladarka (okno innego programu) ?

Da się :) (na szczęście!) i to jest utrapienie nie tylko z przeglądarką
ale ze wszystkim. Pytałem się już o to tutaj i nieoceniony jest "7
Taskbar Tweaker"
http://pclab.pl/plik2035_7.Taskbar.Tweaker.1.0.html

Robi jeszcze inne fajne rzeczy. Dla mnie programik nieodzowny.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?