Re: ulubione progsy

Autor: <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 May 2010 - 11:44:16 MET DST

> Ze swej strony zaproponuje:
>
> - bLADE Personal Wiki - swietny program do podrecznych notatek zapisywanych
> w plikach o struktorze drzewiastej z obsluga skladni wiki.
>
> - InfraRecorder - nagrywanie plyt
>
> - Archivarius 3000 - genialny! tool dla osob potrzebujacych kontroli nad
> "stosem" dokumentow tekstowych w dziesiatkach roznych formatow, z
> wyszukiwaniem pelnotekstowym i morfologia kilkunastu jezykow (potrafi nawet
> indexowac grupy dyskusyjne), ma wbudowany serwer www, ktory dziala na
> zasadzie podobnej do wyszukiwarki googla, bardzo polecam (niestety
> [...]

obejrzałem czesc z nich i spodobał mi sie startup delayer - choc troche
wyklucza sie z moim ASO odznaczaczem autostartu, to co podlacze
pod startupdelayera chyba znika z listy w ASO z kolei chyba
startup delayer nie zastapi mi w pelni mojego odznaczacza - jeszcze
popatrze - ale raczej swietny uzyteczny prog