Re: modyfikacje w drukarce udostępnionej

Autor: PP <pp_at_wp.pl>
Data: Sun 23 May 2010 - 10:01:26 MET DST

> Sprawdź w zabezpieczeniach drukarki i serwera wydruku, czy grupa
> Administratorzy może nimi zarządzać.
> --
Wracam do sprawy po przerwie.
Aproksymowałen :) wiadomość że jako administrator się da :) bo na domowym mi
to działa, natomiast na firmowym nie.
Uściślam sprawę:
- Windows XP Prof, z SP3
- komputery identyczne z odzysków Fujitsu Siemens z procesorem Intel
2,9GHz, 1GB RAM
- drukarki sieciowe są znajdywane ale instalują się jako LPT2 i nie ma
możliwości przestawienia portu niezależnie od tego czy są przeszukiwane czy
wpisane ręcznie
- nigdzie nie mogę znaleźć zabezpieczeń drukarki

Chwilowo obszedłem sprawę dodając port i wybierając IP, wtedy wszelkie
ustawienia drukarki mam aktywne.
Męczy mnie sprawa tego windowsa, czyżby jakaś ograniczona wersja na potrzeby
FS ?
Piotr