Harmonogram zadań - jak to działa?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 21 May 2010 - 20:36:08 MET DST

Witam,

Sprawa dotyczy Windows 7. Ustawiłem w harmonogramie periodyczne, co tydzień
wywoływanie jakiegoś skryptu backupującego. Włączyłem w ustawieniach
dziwnie nazwaną opcję "uruchom szybko zadanie, jeśli pominięto zaplanowane
uruchomienie". Już nie wnikam co znaczy szybko uruchomić zadanie - domyślam
się, że chodzi tu o uruchomienie zadania gdy harmonogram nie mógł go
uruchomić bo np. komputer był wyłączony. Jeśli tak, to szczerze mówiąc nie
dostrzegam aby ta opcja w ogóle działała. Otóż faktycznie zdarzyło się, że
miałem wyłączony sprzęt. Uruchomiłem go ok. 1 godzinę po w/w czasie.
Jednakże nie zauważyłem żeby to zadanie miało ochotę uruchomić się
samodzielnie. Czy ktoś wie jak wymusić automatyczne uruchamianie się
pominietego zadania wcześniej niż przy kolejnym terminie?