Re: Szukam viewera MS Word 2007

Autor: A-Z <anty_at_spam.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 12:32:58 MET DST

> Trzeba zainstalować
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=3657ce88-7cfa-457a-9aec-f4f827f20cac

Po zainstalowaniu tylko tego (i aktualizacji, którą robi sam autmatycznie)
sam konwertuje i po chwili wyświetla plik zapisany pod 2007.
Czy tak będzie ze wszystkimi plikami zapisanymi pod 2007 - nie wiem

> plus
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466

Przy próbie instalacji pojawia się komunikat:
Instalator Windows:
Nie można odtworzyć pakietu poprawek. Zweryfikuj, czy pakiet poprawek istnieje
i masz do niego dostęp lub skontaktuje się z producentem aplikacji w celu
weryfikacji, czy to jest prawidłowy pakiet instalatora Windows.

Potem: Instalacja nie powiodła się.

Tekst trochę dziwny i nie wiem co mam zrobić.

Pozdrawiam
A-Z