Re: Ścieżka profilu usera

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 15:46:22 MET DST

In news:ht2gva$hi4$1@news.onet.pl,
*Dominik & Co* <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> typed:
> Witam,
>
> Choć to się bardziej na advocacy nadaje ;-) zapytam, bo a nuż
> istnieje prosty sposób na radzenie sobie z tym problemem
> (o profilaktyce nawet nie śmiem marzyć).
>
> Otóż jest sobie w domenie user, nazwijmy go Sławomir Kowalski,
> z działu powiedzmy AK. Login rzeczonego usera to akslawomirk.
> Gość posiada 1 komputer, na nim w Documents And Settings folderek
> akslawomirk, ze swoimi katalogami pulpitu i Moje Dokumenty.
>
> Od czasu do czasu, z nieznanych mi przyczyn, Windows (głównie 2000,
> choć XP czasem też) dochodzi do wniosku, że użytkownik mu się zmienił
> [...]

Prawidłowo, nazwe możesz zmieniać dowolnie, a profil (nazwa) pozostaje ten
sam. Lub masz coś namieszane z p'literkami.
Pozmieniaj/usun ścieżki nazw do Twoje konta.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
lub
Jeśli chcesz uzywac nowej nazwy to utwórz taki katalog/konto i kliknij
Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego uzytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.