Re: ulubione progsy

Autor: fir <fir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 10:40:55 MET DST

Norbert <noreply@reply.no> napisał(a):

> Dnia Wed, 19 May 2010 12:18:49 +0000 (UTC), fir@NOSPAM.gazeta.pl napisał
(a):

> Dasz glowe? :>
>
> http://img94.imageshack.us/img94/4083/qttemphp4256.png

no wyglada dosyc dobrze - zwłaszcza dół - te 'traki' tu dobrze wyglądają
- nie podoba mi sie natomiast ta pomarańczowoczarna ikonka, ale
sam grid ma z tego co widze gorszy od itunesa, pozatym odtwarzacz
nie jest jakiś krytycznym sprzetem medycznym i chyba nie chce zeby
moj odtwarzacz był taki czarny (nawet jak sluchasz muzy latem pewnie
czujesz sie jak w piwnicy), wole takiego jak itunes, mozna zapuścić
muzę i wypić szklankę oranżady

> Nie przepadam, bo jest mulasty, ogromny, nie jest portable i ma malo funkcji
> ktorych uzywam :-)

6ka ktorej uzywam (nowsze faktycznie tak mi mulą że nadaja sie od razu na
smieci nie jest mulasty i ogromny - instalka ma chyba ok 30MB, a i te
funkcje (fajne filtrowanie listy, dobry wyglad, licznik odtworzeń w
kolumnie) ma fajniejsze niz inne odtwarzacze - nie jest tez żadną kobyłą
(funkcji ma raczej mniej niż irfan view) jak na mój gust to prog troche
podobny do akrobat readera