Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 18:44:05 MET DST

Dnia Wed, 19 May 2010 18:13:19 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

> na pewno? nie sprzeczam się, że wiem lepiej, ale wydaje mi się, że są
> to dwa dyski ssd, szybszy C4GiB oraz gorszy większy D:8GiB.
> ten C jest na stałe wlutowany, natomiast D można wymieniać
Tu pisze że 12 GB.
http://www.asuseeepc.pl/asus-eee-pc-901-eee-pc-1000-oraz-eee-pc-1000h.html
A w ogóle to ściągnij sobie manual, nikt za ciebie tego nie będzie robił :)

> hibernacja jest wyłaczona, a pagefile.sys - gdzie to zrobić, jak
> sprawdic?
Mój komputer PPM, Właściwości systemu, Zaawansowane, Wydajność, Ustawienia,
Pamięć wirtualna.

Czy ten lapek ma napęd CD/DVD i czy można zabutować go z płytki? Jeśli tak
i jeśli nie musisz zadbać o żadne dane, to wystarczy zabutować lapka z
płytki instalacyjnej XP, dojechać do instalacji nowego systemu, skasować
obie partycje i na pustym miejscu zainstalować XP na nowo.

--
Jacek