Re: ulubione progsy

Autor: <fir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 13:58:11 MET DST

marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości

> Nie mam pojęcia czy przewyższa inne - po prostu używam go od dawna bo
jest

> skuteczny np. jako środowisko dla starego crosskompilatora Keila.

ja też go używam, tez nie wiem czy inne nie są lepsze ale jego
używam - ma jedną zarąbistą dla mnie rzecz - pozwala kliknieciem
eksportować kod do bardzo zgrabnego htmla

tutaj przykład takiego eksportu (sam kod to kawalek starego kodu pod
dosa ale chodzi tu nie o kod a o ładna postać htmla ):

http://www.fir5.webpark.pl/firhtm.zip

pozatym ma bardzo uzyteczną czasem funkcję zaznaczania (i wycinania i
pastowania) tekstu w prostokatnych blokach - co sie przydaje - nie
jest chyba ostatnio specjalnie rozwijany - uzywalem go juz mw 10 lat temu
ale jest zupelnie ok