Re: Rozdzielczość LCD 22" pod Win7.

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 18 May 2010 - 01:02:42 MET DST

"OMSON" <omson@autograf.pl> wrote in message news:hsse8k$mj3$1@news.onet.pl...
> Pod Windows 7 mam problem z ustawieniem odpowiedniej rozdzielczości dla
> monitora LCD 22" panoramicznego. Karta to ATI Radeon 9250 (najwyższa
> spółdzielczość to 1280x1024 czyli 4:3 a potrzeba 16:10). Da się to zrobić?
>
> Pzdr, OMSON
>
> PS. Sterowniki monitora dograne (IIyama), grafiki też (ale nie widzę
> odpowiedniego trybu).

no to cos masz w tych sterownikach grafiki zrypane bo maks dla tej karty to
2048 x 1536, z tego maksimum ktore podajesz wyglada ze dziala to raczej na
windzianym sterowniku uniwersalnym niz na tym ktory byc powinien

wyzsze rozdzielczosci powinny sie po poprawnym zainstalowaniu sterow pojawic
same, przykrojone do maksymalnych mozliwosci monitora

sterownik monitora nieistotny, sugerowalbym raczej zmiane kabla czy zlacza
o ile masz 100% pewnosci ze masz poprawnie zainstalowane najnowsze catalysty
dla tej karty