Re: Właściwosci zamiast startu programu

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 17 May 2010 - 14:05:45 MET DST

W artykule <4bf0ea75$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>, news..pl napisa³(a):

> Dwukrotne klikniêcie na ikonê powoduje wy¶wietlenie w³asciwo¶ci zamiast
> uruchomienia programu, komputer jest daleko i aktualnie nie dostanê siê do
> niego zdalnie.
> Macie jakie¶ pomys³y jak wróciæ do normalnosci ??

Wy³±czyæ klawisz ALT :)
Jest on wci¶niêty i dlatego takie zachowanie systemu. Czasami zdarza
mi siê identyczna sytuacja (szczególnie jak jestem w zdalnym systemie
i wciskam ALT+TAB, ¿eby prze³±czyæ siê na okno lokalnego komputera).

PS: pewnie jak naci¶niesz sam klawisz TAB, to zacznie prze³±czaæ Ci
okienka.

Jacek