Re: Jak masowo zmienić nazwy plików?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 May 2010 - 13:58:11 MET DST

Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał(a):
> A sama powłoka windziana nie wystarczy do tego zadania?

Wystarczy ale jest ona dosyć prymitywna i ciężko się w niej coś pisze,
dlatego sugerowałem sed dla Windows skoro znasz seda. Na szczęście jest nowa
powłoka, PowerShell. Można ją sobie ściągnąć na XP i Vistę, w Win7 jest już
wbudowana choć nie jest domyślna. Przykład w PowerShellu podałem w poście
sprzed 20 minut w tym wÄ…tku.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/