Re: 2 x Administrator

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 16 May 2010 - 07:42:50 MET DST

In news:hsn1gj$iqj$1@node2.news.atman.pl,
*Animka* <animka@to.nieja.wp.pl> typed:

> Dzięki :-)
> Niby już ok, tylko tak zrobiłam, że teraz komputer mi się uruchamia w
> trybie tego wbudowanego administratora, a nie tego administartora z
> którego korzystam.
> Jak to zmienić?

Wpisz jeszcze raz w Start/ uruchom/
control userpasswords2
Teraz zaznacz konta i daj fiszke aby wszyscy używali hasła przy logowaniu,
kilkinij Zastosuj. Teraz zaznacz *Twoje konto*, odznacz fiszke i kliknij
Zastosuj. Pojawi Ci sie okienko z podaniem hasła, wpisz i kliknij OK.
Lub Start/ uruchom/ lusrmgr.msc
Wbudowanego wyłącz, a Twoje konto włącz (PPMyszki na konto ...).