Re: 2 x Administrator

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Sat 15 May 2010 - 17:39:44 MET DST

W dniu 2010-05-15 16:45, Piotr M pisze:
> Któregoś razu, "Animka" tak oto nam wyjawił(a):

> Do szafy? Spróbuj z dwoma na raz ;P

> Samo nowe konto się utworzyło? I jeszcze o tej samej nazwie?

Jedno Administrator, a drugie pod jakąś tam nazwą- też administrator.
Posługiwałam się zawsze tym drugim.
Zainstalowałam sobie bardzo przydatny programik do Win7: Sunrise Seven i
pewnie coś sobie przestawiłam. Teraz mi się Administrator pokazuje i
muszę wybierać jednego z dwóch. Przedtem nie musiałam nic wybierać,
komputer się uruchamiał normalnie.

--
animka