Re: Pytanie o router WiFi

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Sat 15 May 2010 - 14:55:12 MET DST

On 2010-05-14 10:08, news..pl wrote:

> Po pierwsze to jaki¶ stabilny modem ADSL a do tego AP na ka¿de piêtro i
> po sprawie.
> Jaka¶ ma³a antenka panelowa je¶li budynek jest rozleg³y, umieszczenie
> jej w rogu budynku pokryje ca³y potrzebny obszar.
> Piotr
E no bez przesady. Mam Belkina ADSL2 z lan i wlan o takiego
http://www.belkin.com/uk/support/product/?lid=enu&pid=F5D7633uk4A&scid=314
i zasieg sie traci jakies 20m od niego juz za budynkiem gospodarczym (po
drodze 4 albo 5 scian).
W obrebie budynku dziala bez problemu (domek 2 pietra wlasnie tylko
murowany). Sprzet stoi mniej wiecej posrodku chalupy.
Jesli chodzi o lacznosc ze swiatem (ADSL Netii) to czasem potrafi sie
zgubic (3 razy na pol roku moze) ale jest to b. silnie zwiazane z
pogoda, musi mocno lac, tak ze sadze ze to tepsa ma cos dzies skopane
lub po prostu wina tego ze siedze na koncu dlugiej linii napowietrznej.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl