Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sat 15 May 2010 - 13:55:30 MET DST

W dniu 15-05-2010 12:18, Wojciech "Spook" Sura pisze:

> Bo ja wiem... może dlatego, że jest wygodna, innowacyjna i stabilna?

Próbowałem używać, ale mi nie podeszła. Głównie przez brak sensownego
adblocka (wiem, ma wbudowanego, ale brak automatycznego aktualizowania
list blokad)

> pracy kumple chwalą się co chwilę, że znaleźli super plugin do FF, który
> robi coÅ› tam.

Używam FF zamiennie z Chrome, ten ostatni pasuje mi coraz lepiej.

> A 90% tej funkcjonalności Opera ma już wbudowaną - i to w
> program, który razem z bibliotekami zajmuje niecałe 30 Mb.

Tylko że czasem fakt wbudowania nie czyni tego od razu używalnym. Patrz
Adblock właśnie.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."