win xp i drukarka laserowa z karta sieciową

Autor: pabi <pabiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 20:36:09 MET DST

witam

dostalem uzywana drukarke hp 1300 laser , drukarka ta ma karte sieciową (to
jest na 99% tylko karta sieciowa nie serwer wydruku).

jak podpiąc do komputera tą drukarkę przez tj 45

mam switcha wpiąłem mój komp ma adres 192.168.1.1

jak sprawdzić jaki IP ma ustawiona karta. jak to zmienic na poprawny - np
192.168.1.2

i wtedy by chyba mozna drukarke zainstalwoac jako lokalną po porcie tcp ip ?

jak to zrobić ?