ekran wirtualny

Autor: fir <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 11:04:20 MET DST

kiedys za czasów win95 i win 98 przez moment mialem
na kompie taki fajny programik (dokładniej to chyba
sterownik do mojej karty tj tridenta costam)
który pozwolił właczyć pod windą tryb wirtualny ekranu
tj logiczny pulpit był wiekszy a nawet o wiele wiekszy
od fizycznego ekranu, np fizycznie na bylo 640x480
a 'logicznie' np mogloby byc 3000x2000 - i okienko
640x480 bardzo płynnie 'latało' nad wielkim pulpitem
- bylo to fajne - podobalo mi sie (wrażenie unikalne w swoim
rodzaju)- czy jest jakiś progs dla XP ktory pozwolilby właczyć
taki wirtualny ekran

fir