Jaki program do podkastów?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 14:10:37 MET DST

Witam,

od roku szukam programu do pobierania podkastów. Wątek już był, jednak
nic się nie znalazło sensownego, więc jeszcze raz ponawiam prośbę o
pomoc w znalezieniu czegoś co działa dobrze. Moje testy to na razie:

Witam,

jestem zrozpaczony. Nie ma żadnego działającego programu do pobierania i
słuchania podkastów pod windowsa. Próbowałem:

a) Miro - nie chce czytać części moich ulubionych kanałów.

b) Winamp - nie radzi sobie jak w kanale pojawi się kilka plików, a do
tego nie ma znaczników pobrane/niepobrane odsłuchane/nieodsłuchane i w
efekcie strasznie się gubię w tym, co już słuchałem, a co jest nowe,
zwłaszcza że nie pobiera wszystkich nowych tylko 1 najnowszy.

c) Juice - wyglądał obiecująco, ale niestety ma jakiś błąd dziwny, który
powoduje, że się wysypuje na niektórych podkastach

d) ziepod - niestety płatny

e) iTunes - zmienia nazwy plikom, przez co pliki na dysku tracÄ… swojÄ…
kolejność i są zmiksowane, a ja nie mam iPoda i nie używam podkastów
przez iPoda, tylko zarządcą plików zgrywam je na odtwarzacz i nie mogą
być skopane nazwy

f) Happy Fish -- przez pewien czas używałem mimo drobnych błędów GUI.
Niestety zaczęły się pojawiać problemy z niektórymi kanałami, a program
umarł chyba, bo strona producenta nie działa od dawna
(http://happyfish.info)

W efekcie wciąż nie mam narzędzia, które by mogło zaprenumerować kanały
podkastowe i je po prostu automatycznie pobierać do wskazanego katalogu.
Proszę nie proponować czytnika RSS i ręcznego pobierania plików, bo nie
o to chodzi w podkastach. Potrzebuję narzędzia, co mi to ułatwi i będzie
pobierało samo.

--
Przemysław Adam Śmiejek