Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 09:10:56 MET DST

> Czy Opera rzeczywiscie jest juz takim ciezkim softem, ze w krotce wysiadzie
> nawet przy IE?? Jak u Was sie sprawuje [najnowsza,ale i z dwie poprzednie]?
> Otwarcie mniej wiecej 15 zakladek w Operze i w IE [z nakladka maxthon] to u
> mnie dwa rozne swiaty. IE - normalnie chodzi, opera - jak w smole, chocby
> takie przejscie z zakladki na zakladke = trzeszczenie dysku, cos sie
> mieli,pisze, trzeba czekac az wejdzie na te sasiednia zakladke... To tak
> tylko w skrocie, bo wlasciwie kazda operacja przebiega w operze w zwolnionym
> [...]

od ja nie mam chyba najnowszej wersji opery - chyba gdzies tak z
zeszlego roku ale i kompa mam 7 letniego i nie za mocnego (pentium 4
2.5 GHz) i dziala w miare ok - a czesto mam otworzone ponad sto zakładek
- nowy ekran powitalny z 9ma miniturkami niezbyt mi sie podoba ale
generalnie lubie opere

fir