Jak znaleźć specjalistę od sieci Windows?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 09:03:52 MET DST

Witam,

mam w pracowni 18 kompów z Windowsami XP + Windows SBS 2003 serwer.
Niestety od paru lat całość zaczyna coraz gorzej działać, ostatnio to
czasami już i parę lekcji przepadnie, bo serwer się zwiesza, a jeden
restart nie pomaga, tylko kilka. A nawet jak działa, to samo zalogowanie
trwa czasami i 10 minut, co w zetknięciu z 45 minutami lekcji potrafi
rozwalić całą pracę.

Podrzucałem pytania o problem na te grupy, ale niestety nie otrzymałem
żadnych wskazówek, które by mi pomogły zlokalizować problem.

Szukam więc kogoś, kto za kasę mógłby pomóc (sieć jest w Zabrzu) i ta
kasa byłaby na kieszeń nauczyciela. Bo w tej chwili już nie mam jak
prowadzić zajęć i będę musiał chyba od września zrezygnować z serwera,
ale tworzenie lokalnych kont dla uczniów oznacza masę roboty + brak
możliwości migracji pomiędzy stanowiskami. Chciałbym więc jednak tego
SBSa mieć i te konta z AD żeby zostały.

Może znacie kogoś w zasięgu Zabrza, kto miałby trochę czasu w łykendy
albo wakacje, a kto się zna i mógłby się podjąć za rozsądne pieniądze
znalezienia problemu.

--
Przemysław Adam Śmiejek