Re: Pytanie o dyski.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 12 May 2010 - 11:46:54 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
>Hahaha :) Setup ma się następująco:
>
>1 dysk) Raptor 36GB (jedna partycja podst. NTFS) Win7-64bit + Sonar 8.5.
>2 dysk) Seagate 250GB (2 partycje podst. 20GB i reszta - obydwie NTFS)
>WinXP-32bit, magazyn, tempy, biblioteki sampli.
>
>Jak wspomniałem, planuje dokupić Samsunga F3 500GB i zastanawiam sie nad
>podmianą/dołożeniem do Raptora (obecna 250-tke chce wykorzystać w
>kolejnym pececie).

Ja bym zrobił system na jednym dysku, a drugi zostawił na dane. W ten
sposób wszelkie systemowe badziewie będzie się miotać po jednym dysku,
a drugi zostawi nam w spokoju do pracy. (można jeszcze przemyśleć
kwestię lokalizacji swapa/tempa/itepe w zależności od potrzeb).

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |