Re: Jaki komputer do Windows NT Server?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 12 May 2010 - 01:56:02 MET DST

Użytkownik "wozniak grzegorz" <grzes@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hscjsf$7v2$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> heh to dziwne bo moją przeglądarką jest opera :P (Opera/9.80 (X11;
> Linux
> i686; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.10)

Moja windziana... ale coś musi być, skoro także IE8 ma kłopot... Bo
Chrome i Fx (aka FF) otwierają jak należy ((choćby dlatego trzy mam (a
właściwie cztery (1))) tyle przeglądarek) :)
Hmm... możliwe, że mam ciut "nadprogramowo" powłączane zabezpieczenia,
kiedyś powłączałem to i owo, trochę "paranoid", ale skoro chodziło
praktycznie wszystko co miało chodzić, to nie pozdejmowałem. A dziś nie
pamiętam już, co zostało włączone :) W każdym razie często monitoruję
ruch, złych połączeń nie ma.

(1) gra słów zamierzona, jako zabawa słowami.

--
((*))
((+))