Re: Jaki komputer do Windows NT Server?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 18:31:58 MET DST

Użytkownik "wozniak grzegorz" <grzes@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hsbl20$vnb$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> goły nt 4.0 prawdopodobnie nie pójdzie Ci na p4(ma chyba problem z
> obługą
> instrukcji procesora), potrzeba zintegrować sp6.
> opis masz tutaj:
> http://pecarry.yourfreehosting.net/bearwindows/winnt4.htm

Dupa... nie ma opisu, tylko u góry kilka niezwiązanych linków... Chyba
konta nie opłacili...
A nie, jednak jest... typowy przykład strony totalnie spieprzonej.
Otwiera się tylko w Fx i Chrome, Opera daje tylko te linki, IE zaś
dokleja jeszcze dwa banery reklamowe, oraz pyta o pozwolenie
uruchomienia kontrolki ActiveX w postaci FlashPlayer-a. Ani Opera, ani
IE, nie otwierają tej strony prawidłowo.

Zaraz obejrzę ten opis, szukałem kiedyś takiego linku.

--
((*))
((+))