Re: czy z IE 6 do IE 8 przez IE7 ?

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Sat 08 May 2010 - 16:58:42 MET DST

> A po co ściągałaś skoro nawet nie włączyłaś?

Tak z ciekawości. Chciałam zerknąć na instalkę :-)
Download mam szybki. Ściągało się chyba z sekundę.

http://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/5269,Nowa_ods%b3ona_Internet_Explorer.aspx
  IE9 Platform Preview 2 jest pozbawiony interfejsu, brakuje również
  kilku mechanizmów znanych z IE8, np. Tryb chroniony. W związku z tym
  trudno korzystać z niego do normalnego surfowania po Internecie. Jest
  on wyłącznie wersją poglądową, aby przekonać się, czego można
  spodziewać się w kolejnej wersji przeglądarki Internet Explorer.

--
animka