Re: Nie moge zrozumieć, dlaczego Google podle kłamie...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 17:46:28 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hs1b2j$k4v$1@news.onet.pl...

> Skup się: NIE MAM KLAWIATURY NUMERYCZNEJ. Do powiększania tekstu
> używam
> rolki gryzonia.

Wiedząc o tym, że działa + i - z klawiatury numerycznej (gwiazdka
powraca do rozmiaru normalnego), spróbuj zatem ze zwykłej, minus działa
sam, do plusa i gwiazdki dodatkowo shift, oczywiście, CTRL plus rolka
działa także. Bonus - polecam kombinację LPM+PPM (naciskamy LPM,
naciskamy PPM, puszczamy LPM, puszczamy PPM), oraz PPM+LPM, w takim sam
sposób, jak odwrotna kombinacja. A także shift i rolka...
Dla mnie zaś bardziej liczy się bezpieczeństwo programu, niż wygoda (IE
jest zwykle wygodniejszy, niż Opera). Gdyby IE8 blokował 1001 (a blokuje
tylko 1000, tak mówi reklama) ataków, to może bym IE używał.

--
((*))
((+))