Re: Jak masowo przerobić amr do mp3?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Fri 07 May 2010 - 02:27:42 MET DST

Dnia Fri, 07 May 2010 00:18:11 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> A możesz coś więcej napisać? Bo nie znam zupełnie tego narzędzia i nie
> mam koncepcji jak mam to wykonać.

Foobar2k to player audio, jak winamp tylko mniej wiesniacki :-P
Zainstaluj Foobara, znajdz plugina do obslugi AMR, doinstaluj go. Potem
wczytaj do playlisty pliki AMR, zaznacz wszystkie, prawoklik w zaznaczone
pliki w playliscie, z menu Convert->"..." i tam wybor profilu. Nie wiem czy
w golym Foobarze jest lame.exe czy nie, sobie sprawdzisz i ewentualnie
dorzucisz do katalogu Foobara. I jazda! Jak masz szybkiego kompa to po
chwili masz wesole mp3ki :-)

--
pozdrawiam
Norbert