Re: Jak zpliczyć urządzenie?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 06 May 2010 - 21:36:00 MET DST

** Wiktor S. <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote:

> Nie wiem, ale wiem że w Total Commanderze po włączeniu opcji "pokaż nadrzędny
> katalog [..] także w głównym katalogu dysku", i po wejściu w taki wyższy
> poziom, pojawia się w panelu lista dysków wraz z tymi dodatkowymi
> urządzeniami. I można operować jak na zwykłych katalogach.

Ale chyba chodzi o dostęp do tego z poziomu skryptów przez normalne ścieżki w
stylu DOS czy UNC.

To zależy od trybu w jakim działa urządzenie - z reguły przecież podpinają się
jako usb storage i wtedy są widoczne jako zwykłe dyski. Niektóre podpinają się
w trybach transferu obrazów czy multimediów i wtedy widać je tylko w powłoce,
która to obsługuje.

Może w tym problem.