Re: Jak masowo przerobić amr do mp3?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 20:12:01 MET DST

W dniu 2010-05-06 20:02, JoteR pisze:
> "This software can support batch audio conversion; users can convert
> many files at one time."
> KÅ‚amiÄ…?

Ale nie widzę opisu jak to zrobić. Jak go uruchamiam z konsoli z
pytajnikiem, to i tak odpala GUI. Podejrzewam, że chodzi im o to, że jak
już sobie mozolnie wklikam te 1000 plików, to potem sama konwersja
pójdzie już po kolei automatycznie. Ale nie o to mi chodzi, bo plików
mam np. 300 i nie chce mi się 300 plików wklikiwać

--
Przemysław Adam Śmiejek