Re: [xp] jak skasowac System Volume cośtam

Autor: grunge fightr <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 09:11:55 MET DST

> In news:3461.000022b3.4be11da0@newsgate.onet.pl,
> *Użytkownik* <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> typed:

> Masz źle ustawiony czytnik, oraz sygnaturka jest zbyt duża - max. 4 linie

za mało, kto powiedział że sygnaturka ma miec 4 linie - powinna miec rozmiar
zaleznie od potrzeby (to notabene okazyjna sygnaturka - nie stala,
zwykle wystarcza mi jedna linijka)

==>> odnosnie kwewsti skasowanie SVI ==>

===>>> W tym opisie jest

@#!@#!! - u mnie nie ma tej zakladki (jest tylko cos w kwesti
sieci)

ale na szczescie polecenie

c:\> cacls "c:\System Volume Information" /E /G Administrator:F

zadzialalo

w srodku obok dwu plikow (MountPointManagerRemoteDatabase
i tracking.log) jset podkatalog catalog.wci a w nim ok 85
plikow z ktorych najwiecej zajmuja pliki .ci (jest kilka po
ponad 100 MB) i sa tez mniejsze (po kilka-kilkanascie MB)
.ps1 .ps2 i propstor.bk1 i propstor.bk2

- mysle ze moge to spokojnie skasowac (?)

dzieki za odpowiedzi,

fir

--
Tracy zaprzyjaźniła sie z Chrisem i Shelli, dzieki ktorym znalazla sie w
grupie 'sępów'. Po roku ponownie spotkała Kurta w domu rodziców Buzza